اخبار, گوشی

شیائومی 13 اولترا با قیمت اولیه غیرمنتظره بالا در اروپا عرضه می شود

شیائومی 13 اولترا

نشانه‌های اولیه از یک افشاگر قابل اعتماد نشان می‌دهد که شرکت شیائومی گوشی هوشمند جدید خود یعنی شیائومی 13 اولترا را در میان گران‌ترین گوشی‌های هوشمند امسال قرار خواهد داد که این گوشی در سطح جهانی عرضه شود. ظاهراً شیائومی 13 اولترا با قیمتی نزدیک به 90 درصد بیشتر از چین در اروپا به فروش می رسد و تنها نسخه معروف 512 گیگابایتی آن 75 درصد افزایش می یابد.

شیائومی 13 اولترا بیش از یک ماه است که عرضه شده است و شیائومی آخرین پرچمدار خود را در 18 آوریل در چین معرفی کرد. متعاقباً، این شرکت اذعان کرد که این دستگاه را در سطح جهانی عرضه خواهد کرد، اما فقط تا آنجا پیش رفت که نوشت که در چند ماه آینده در بازارهای بین المللی مختلف در دسترس خواهد بود. شیائومی از آن زمان تاکنون به عرضه جهانی Xiaomi 13 Ultra اشاره نکرده است، در نتیجه ما برای بررسی اخیر خود به نسخه چینی اعتماد کرده ایم.

در حالی که تاریخ عرضه جهانی در حال حاضر یک راز باقی مانده است، افشاگر اکنون آنچه را که آنها ادعا می کنند قیمت گوشی هوشمند برتر شیائومی در منطقه یورو است فاش کرده است. ظاهراً، شیائومی شیائومی 13 اولترا را با قیمت 1499 یورو ارائه می‌کند و @billbil_kun اشاره می‌کند که آنها یک MSRP فرانسوی دریافت کرده‌اند. فاش کننده ادعا می کند که قیمت 1499 یورو در سراسر منطقه یورو اعمال خواهد شد، همانطور که تنها 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و انتخاب بین گزینه های رنگ مشکی یا سبز.

برای زمینه، شیائومی رویکردی مشابه با نسخه‌های شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو را با وجود نرخ‌های مالیات بر ارزش افزوده متفاوت در منطقه یورو به کار گرفت. به عبارت دیگر، شیائومی 13 اولترا 200 یورو بیشتر از شیائومی 13 پرو قیمت خواهد داشت که شیائومی آن را به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی در منطقه یورو محدود کرده است. به عنوان مرجع، فاصله 300 یورویی بین شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو وجود دارد. علاوه بر این، نزدیکترین پیکربندی حافظه Xiaomi 13 Ultra با قیمت 6499 یوان (856 یورو) در چین به فروش می رسد که 16 گیگابایت رم نیز دارد. 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی در چین موجود نیست.

از یک طرف، این قیمت معتبر منطقه یورو نیز 300 یورو بیشتر از Mi 11 Ultra است. شیائومی Xiaomi 12 Ultra سال گذشته را در اروپا نفروخت. از سوی دیگر، شیائومی 13 اولترا به ترتیب 100 و 400 یورو ارزان تر از پیکربندی های مشابه گلکسی اس 23 اولترا و آیفون 14 پرو مکس خواهد بود. به این ترتیب، در حالی که Xiaomi 13 Ultra در مقایسه با سایر گوشی‌های هوشمند فعلی و اخیر شیائومی گران به نظر می‌رسد، همچنان می‌تواند عرضه‌های پرچمدار رقیب خود را کاهش دهد.

سایت نوین پرداز مفتخر است انواع نیازهای کامپیوتری شما را با بهترین گارانتی های موجود در ایران برای شما دوست داران حوزه دیجیتال فراهم کند. شما میتوانید به راحتی این قطعات کامپیوتر و شبکه خود را از سایت نوین پرداز خریداری کنید و یا برای مشاوره بهتر با مشاورین ما در نوین پرداز تماس حاصل نمایید. شماره تلفن های تماس : ۰۲۱۸۸۲۲۸۴۱۷ – ۰۲۱۸۸۲۲۶۲۶۴  و همچنین با چت آنلاین و یا ایمیل با ما در تماس باشید تا در کمترین زمان نیاز شما را برطرف نماییم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید