اخبار, کامپیوتر

اینتل از Intel NUC 13 Pro Vivid Canyon با Core i7-1360P رونمایی کرد

Vivid Canyon

اینتل مینی کامپیوتر NUC 13 Pro Vivid Canyon را ارائه کرده است که با نام Intel NUC 13 Pro Desk Edition نیز شناخته می شود. NUC 13 Pro Vivid Canyon مبتنی بر یک مینی کامپیوتر قدرتمند با پردازنده Raptor Lake که دارای 12 هسته است، دارای اتصال Thunderbolt 4 در کنار سایر ویژگی‌ها است.

اینتل نسخه جدیدی از NUC 13 Pro را با کد Vivid Canyon معرفی کرده است. به گفته اینتل، به دلیل طراحی زیباتر، مدل جدید را با نام NUC 13 Pro Desk Edition به فروش خواهد رساند. با دریچه‌های تهویه لانه زنبوری، به نظر می‌رسد Desk Edition نسخه خرده‌فروشی نمونه اولیه‌ای است که اینتل سال گذشته به نمایش گذاشت.

ظاهراً، سیستم تهویه یک هدف عملی را انجام می دهد و به Desk Edition اجازه می دهد تا صدای فن 32 دسی بل را در حالی که Core i5-1340P یا Core i7-1360P فشار می دهد، حفظ کند. در حالی که دو گزینه پردازنده کمی متفاوت هستند، هر دو دارای چهار هسته CPU عملکرد، هشت هسته CPU کارآمد و یک iGPU Iris Xe Graphics G7 هستند. علاوه بر این، اینتل دو اسلات SO-DIMM را برای حداکثر 64 گیگابایت رم DDR4-3200 و یک SSD M.2 2280 متصل از طریق PCIe 4.0 تعبیه کرده است.

علاوه بر این، Desk Edition دارای ورودی/خروجی جلو و عقب، از جمله دو پورت Thunderbolt 4 است. همانطور که تصاویر زیر نشان می دهد، اینتل یک اتصال اترنت 2.5 گیگابیتی و دو درگاه USB Type-A در جلو را نیز در نظر گرفته است. برای مرجع، نسخه Desk دارای ابعاد 117 در 112 در 37 میلی متر است و با یک PSU خارجی 120 وات عرضه می شود. NUC 13 Pro Vivid Canyon از 420 دلار آمریکا به‌عنوان یک واحد بدون استخوان شروع می‌شود و برای یک مدل کاملاً پیکربندی شده تا 949 دلار آمریکا افزایش می‌یابد.

سایت نوین پرداز مفتخر است انواع نیازهای کامپیوتری شما را با بهترین گارانتی های موجود در ایران برای شما دوست داران حوزه دیجیتال فراهم کند. شما میتوانید به راحتی این قطعات کامپیوتر و شبکه خود را از سایت نوین پرداز خریداری کنید و یا برای مشاوره بهتر با مشاورین ما در نوین پرداز تماس حاصل نمایید. شماره تلفن های تماس : ۰۲۱۸۸۲۲۸۴۱۷ – ۰۲۱۸۸۲۲۶۲۶۴  و همچنین با چت آنلاین و یا ایمیل با ما در تماس باشید تا در کمترین زمان نیاز شما را برطرف نماییم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید