اخبار, کامپیوتر

شیائومی ادعا می کند لپ تاپ گیمینگ Redmi G Pro 2024 می تواند عملکرد بهتری از Lenovo Legion Y9000P داشته باشد.

شیائومی اولین بار Redmi G Pro 2024 را در رویداد بزرگ معرفی محصول ماه گذشته معرفی کرد. این شرکت بعداً اطلاعاتی را در مورد پیکربندی پیشرفته به اشتراک گذاشت و اشاره کرد که لپ تاپ بازی نسبت قیمت به عملکرد خوبی را ارائه می دهد. اکنون، شیائومی ادعا می کند که می تواند لنوو Legion Y9000P 2024 با پیکربندی مشابه را شکست دهد.

Redmi G Pro 2024 برای اولین بار در 22 فوریه منتشر شد و قرار است در 4 مارس در چین رونمایی شود، یعنی فردا. پس از انتشار تیزر اولیه، شیائومی برخی از جزئیات سخت افزاری کلیدی را به اشتراک گذاشت که تایید می کند لپ تاپ گیمینگ دارای پردازنده نسل چهاردهم اینتل Core i9 14900HX و پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4060 خواهد بود. در حالی که گزارش هایی در مورد یک پیکربندی دیگر وجود داشت، این شرکت هنوز چیزی در مورد آن نگفته است.

با این وجود، شیائومی اکنون ادعا می کند که لپ تاپ گیمینگ می تواند لنوو Legion Y9000P 2024 را که با همان سخت افزار پیکربندی شده است شکست دهد. مقایسه معیار بازی مشترک نشان می دهد که Redmi G Pro 2024 می تواند 166 فریم بر ثانیه متوسط را در Cyberpunk 2077 ارائه دهد، در حالی که نشان داده شده است که Y9000P به طور متوسط ​​149 FPS را دریافت می کند. تفاوت قابل توجهی در مورد پایین 1٪ نیز وجود دارد.

مقایسه بنچمارک بازی همچنین نشان می دهد که لپ تاپ Redmi G Pro در سایر بازی ها دست برتر را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید نمودار موجود در تصویر پیوست شده در پایان را بررسی کنید.

شیائومی می گوید که لپ تاپ گیمینگ Redmi G Pro 2024 به دلیل دو جنبه اصلی از چنین افزایش عملکردی برخوردار است. یکی از آنها “Rage Engine” است، که شرکت ادعا می کند می تواند عملکرد کلی دستگاه را تا 5٪ و نرخ پاسخ صفحه نمایش را تا 40٪ بهبود بخشد.

بعدی “سرد کننده یخ” است که از یک محفظه بخار سه بعدی، خمیر حرارتی “طلای مایع” و لوله های حرارتی مشبک سه بعدی تشکیل شده است. با این موارد، Redmi G Pro 2024 ظاهراً می تواند عملکردی 210 وات با حداکثر دمای 42.4 درجه سانتیگراد ارائه دهد. برای مقایسه، شیائومی می گوید که Legion Y9000P با پیکربندی مشابه می تواند 205 وات با حداکثر دمای 49.8 درجه سانتیگراد ارائه دهد.

سایت نوین پرداز مفتخر است انواع نیازهای کامپیوتری شما را با بهترین گارانتی های موجود در ایران برای شما دوست داران حوزه دیجیتال فراهم کند. شما میتوانید به راحتی این قطعات کامپیوتر و شبکه خود را از سایت نوین پرداز خریداری کنید و یا برای مشاوره بهتر با مشاورین ما در نوین پرداز تماس حاصل نمایید. شماره تلفن های تماس : ۰۲۱۸۸۲۲۸۴۱۷ – ۰۲۱۸۸۲۲۶۲۶۴  و همچنین با چت آنلاین و یا ایمیل با ما در تماس باشید تا در کمترین زمان نیاز شما را برطرف نماییم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید