اخبار, کامپیوتر, گوشی

پروژکتور لیزری BenQ W5800 4K برای سینمای خانگی اکنون در دسترس است

W5800

بنکیو پروژکتور جدیدی به نام W5800 را در هند عرضه کرده است. مدل 4K که برای سینمای خانگی طراحی شده است، دارای منبع نور لیزری است که می تواند تا 2600 لومن روشنایی تولید کند. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به تغییر لنز دو بعدی، حالت فیلم‌ساز و پورت‌های مختلف از جمله HDMI eARC/ARC اشاره کرد.

پروژکتور سینمای خانگی BenQ W5800 4K در هند عرضه شد. پروژکتور که به طور خاص برای تنظیم سینمای خانگی طراحی شده است، حداکثر اندازه تصویر توصیه شده 200 اینچ (~500 سانتی متر) را دارد. به گفته BenQ، با پشتیبانی از HDR10+، دستگاه تصویری شفاف و رنگی روشن ارائه می‌کند.

W5800 دارای روشنایی 2600 لومن از منبع نور لیزر است که انتظار می رود 20000 ساعت دوام بیاورد. پروژکتور 100% طیف رنگی DCI-P3 و Rec.709 را پوشش می دهد و برای دقت رنگ Delta E <1 کالیبره شده است. می توانید تصویر را با تغییر لنز عمودی و افقی و زوم موتوری 1.6 برابری کامل کنید. ویژگی های دیگر شامل حالت فیلم ساز و فناوری HDR-PRO برای نگاشت آهنگ پیشرفته است. پروژکتور بلندگوهای داخلی ندارد، اما یک سیستم صوتی خارجی را می توان از طریق پورت S/PDIF و HDMI ARC/eARC متصل کرد و از Dolby Atmos pass-through پشتیبانی می کند.

پورت های دیگر عبارتند از USB-A، RS-232 و LAN. به علاوه، این برند پیشنهاد می‌کند که مدل جدیدش بی‌صدا کار کند و صدایی بین 27 تا 30 دسی‌بل ایجاد کند. پروژکتور جدید BenQ W5800 را می توان با قیمت 6,50,000 روپیه (~ 7,850 دلار) در هند خریداری کرد. مشخص نیست که آیا این شرکت قصد دارد آخرین مدل خود را در بازارهای دیگری مانند آمریکای شمالی و اروپا عرضه کند یا خیر.

سایت نوین پرداز مفتخر است انواع نیازهای کامپیوتری شما را با بهترین گارانتی های موجود در ایران برای شما دوست داران حوزه دیجیتال فراهم کند. شما میتوانید به راحتی این قطعات کامپیوتر و شبکه خود را از سایت نوین پرداز خریداری کنید و یا برای مشاوره بهتر با مشاورین ما در نوین پرداز تماس حاصل نمایید. شماره تلفن های تماس : ۰۲۱۸۸۲۲۸۴۱۷ – ۰۲۱۸۸۲۲۶۲۶۴  و همچنین با چت آنلاین و یا ایمیل با ما در تماس باشید تا در کمترین زمان نیاز شما را برطرف نماییم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید