اخبار, گوشی

هواوی تبلت MatePad 11.5 را با صفحه نمایش ضد تابش و پشتیبانی پیشرفته از M-Pencil 2 راه اندازی شد.

MatePad 11.5

هوآوی نسخه دیگری از MatePad 11.5 جدید را با مشخصات تقریباً یکسان منتشر کرده است به جز صفحه نمایش PaperMatte که برای از بین بردن تابش خیره کننده و راحتی چشم بهبود یافته است. OEM همچنین ادعا می کند که به لطف برخی جلوه های لمسی اختصاصی، از یک تجربه نوشتن واقعی قلم روی کاغذ پشتیبانی می کند. این تبلت همچنین به عنوان نازک و سبک با یک پردازنده “با عملکرد بالا” تبلیغ می شود.

هوآوی ادعا می کند که تبلت میان رده ای که در کنار Watch GT 4 در بارسلونا رونمایی شده است، MatePad 11.5 برای کسانی است که به ویژه به بازتاب صفحه های براق حساس هستند، تجربه جوهر الکترونیکی رنگی یا هر دو را ترجیح می دهند. علاوه بر این، PaperMatte Edition دستگاه دارای نرخ رفرش 120 هرتز، نسبت صفحه به بدنه 86 درصد و وضوح 2K نسخه اصلی است.

صفحه‌نمایش PaperMatte جدید به‌عنوان «منظره‌ای برای چشم‌های دردناک» با گواهی‌های رسمی TÜV Rheinland نور آبی کم و بدون لرزش برای راحتی بالقوه بالا در حین مصرف محتوا در نسخه جدید MatePad 11.5 تبلیغ می‌شود. همچنین همچنان از چیپست اسنپدراگون 7 نسل 1 بهره می برد و دارای شاسی بلند 6.85 میلی متری با وزن 499 گرم است.

هوآوی همچنین مطمئن است که کاربران از طراحی روی تبلت نیز لذت خواهند برد، با سیستمی از “میکرویبره و میرایی منحصر به فرد برای بازسازی خش خش و شلوغی قلم روی کاغذ” که در نسخه HarmonyOS 3.1 خود و پاسخ فشار در سطح 4096 ساخته شده است. به نسل دوم M-Pencil.

بر این اساس، PaperMatte Edition برای کسانی است که ترجیح می دهند از قلم استفاده کنند، در حالی که صفحه نمایش اولیه FullView MatePad 11.5 ممکن است برای کسانی که از رابط داک صفحه کلید لپ تاپ مانند لذت می برند، بهترین باشد. هوآوی هنوز قیمت و در دسترس بودن نسخه قبلی را نهایی نکرده است. برای زمینه، مورد دوم در حال حاضر 429 یورو (461 دلار آمریکا) با 8 گیگابایت رم در Amazon.de است.

سایت نوین پرداز مفتخر است انواع نیازهای کامپیوتری شما را با بهترین گارانتی های موجود در ایران برای شما دوست داران حوزه دیجیتال فراهم کند. شما میتوانید به راحتی این قطعات کامپیوتر و شبکه خود را از سایت نوین پرداز خریداری کنید و یا برای مشاوره بهتر با مشاورین ما در نوین پرداز تماس حاصل نمایید. شماره تلفن های تماس : ۰۲۱۸۸۲۲۸۴۱۷ – ۰۲۱۸۸۲۲۶۲۶۴  و همچنین با چت آنلاین و یا ایمیل با ما در تماس باشید تا در کمترین زمان نیاز شما را برطرف نماییم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید