اخبار, گوشی

سامسونگ پرچمدار جدید خود یعنی گلکسی S24 احتمالا با قاب تیتانیومی وارد بازار خواهد کرد

گلکسی S24

سامسونگ سری گلکسی S24 را در سه ماهه اول سال 2024 عرضه خواهد کرد. بر اساس اطلاعات فاش شده جدید، گلکسی اس 24 اولترا با قاب تیتانیومی وارد بازار خواهد شد که اصلاً بی شباهت به آنچه که در مورد آیفون 15 پرو آینده اپل شایعه شده است،نیست.

سامسونگ پس از معرفی گوشی‌های تاشو خود در Unpacked هفته گذشته، مطمئناً اکنون روی گوشی‌های پرچمدار نسل بعدی خود، سری گلکسی اس 24 تمرکز دارد. سری گلکسی S24 اوایل سال آینده معرفی خواهد شد و یک فاش شده جدید نشان می دهد که گلکسی S24 اولترا حداقل از یک جنبه با آیفون 15 پرو مکس آینده مطابقت دارد.

بر اساس اطلاعات فاش کننده کاربر توئیتر Ice Universe، سامسونگ گلکسی S24 اولترا را با قاب تیتانیومی خواهد ساخت. با توجه به اینکه افشاکننده اس 24 اولترا را مشخص می کند، بعید به نظر می رسد که این شایعه برای گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس وانیلی نیز معتبر باشد. در هر صورت، این امر برابری مواد را با گوشی‌های پرچم‌دار آینده اپل تضمین می‌کند، چرا که آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس هر دو به شدت از فریم‌های تیتانیومی برخوردار هستند.

تیتانیوم چگالی تر از آلومینیوم است و مشخص نیست که چگونه از نظر سختی با “آلمینیوم آرمور” سامسونگ که در گلکسی S23 اولترا استفاده کرده است مقایسه می شود. با این حال، این یک ماده کمیاب در گوشی‌های هوشمند باقی می‌ماند و استفاده از آن حداقل امتیازات بازاریابی بیشتر سامسونگ را تضمین می‌کند.

سایت نوین پرداز مفتخر است انواع نیازهای کامپیوتری شما را با بهترین گارانتی های موجود در ایران برای شما دوست داران حوزه دیجیتال فراهم کند. شما میتوانید به راحتی این قطعات کامپیوتر و شبکه خود را از سایت نوین پرداز خریداری کنید و یا برای مشاوره بهتر با مشاورین ما در نوین پرداز تماس حاصل نمایید. شماره تلفن های تماس : ۰۲۱۸۸۲۲۸۴۱۷ – ۰۲۱۸۸۲۲۶۲۶۴  و همچنین با چت آنلاین و یا ایمیل با ما در تماس باشید تا در کمترین زمان نیاز شما را برطرف نماییم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید