اخبار, رم و حافظه

سامسونگ از نسخه Heatsink هارد SSD 990 PRO رونمایی کرد

990 PRO

سامسونگ بالاخره نسخه Heatsink آخرین SSD PCIe 4.0 NVMe خود را در دسترس قرار داد. در شاسی جدید مجهز به نورپردازی RGB قابل تنظیم علاوه بر خنک کننده که در مقایسه با 990 PRO “معمولی” ارتقا یافته است، عملکرد آن تا 50 درصد نسبت به نسل قبلی افزایش یافته است.

سامسونگ اکنون پیش نمایش نسخه بعدی SSD جدید 990 PRO را با راه حل خنک کننده خود به خوبی انجام داده است. کامپوننت PCIe 4 همچنان برای سرعت نوشتن تا 6900 مگابایت در ثانیه (MB/s) و سرعت خواندن تا 7450 مگابایت بر ثانیه رتبه بندی شده است، با این حال دارای هیت سینک یکپارچه “باریک و ظریف” خود به جای محافظ نیکل صرف است. کنترلر داخلی مانند نوع اصلی.

برای خنک کردن “آخرین V-NAND” درایو تا 16 درجه سانتی گراد در تست های خواندن متوالی و تا 12 درجه سانتی گراد در تست های نوشتن متوالی در دمای محیط 25 درجه سانتی گراد در مقایسه با استاندارد 990 PRO درجه بندی شده است.

علیرغم اضافه شدن این محفظه جدید، سامسونگ هنوز نسخه Heatsink را به عنوان فضای ذخیره‌سازی مستقیم ایده‌آل برای پلی‌استیشن 5 معرفی می‌کند. همچنین RGB نصب‌شده در بالا را که از طریق نسخه SSD نرم‌افزار Magician 7.2 OEM آن قابل تنظیم است، ادغام می‌کند.

نسخه جدید 990 PRO را می‌توانید در کنار نسخه‌های غیر Heatsink آن در سایت‌هایی مانند آمازون پیدا کنید. عجیب است، در حالی که نسخه دوم از 169 تا 289 دلار آمریکا برای SKUهای 1 ترابایتی تا 2 ترابایتی روی آن پلتفرم شروع می شد، نسخه Heatsink ارزان تر است و با همان ظرفیت ها با قیمت 149 تا 239 دلار آمریکا (یا 129.90 تا 214.90 یورو در جاهای دیگر) عرضه شده است.

سایت نوین پرداز مفتخر است انواع نیازهای کامپیوتری شما را با بهترین گارانتی های موجود در ایران برای شما دوست داران حوزه دیجیتال فراهم کند. شما میتوانید به راحتی این قطعات کامپیوتر و شبکه خود را از سایت نوین پرداز خریداری کنید و یا برای مشاوره بهتر با مشاورین ما در نوین پرداز تماس حاصل نمایید. شماره تلفن های تماس : ۰۲۱۸۸۲۲۸۴۱۷ – ۰۲۱۸۸۲۲۶۲۶۴  و همچنین با چت آنلاین و یا ایمیل با ما در تماس باشید تا در کمترین زمان نیاز شما را برطرف نماییم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید