اخبار, کامپیوتر

لنوو از نوع جدید IdeaPad Slim 3 در نمایشگاه MWC 2023 رونمایی کرد

IdeaPad Slim 3

لنوو ادعا می‌کند که طیف وسیعی از عملکردهای Chromebook بهبود یافته را با این نوع جدید IdeaPad Slim 3 ارائه می‌کند. این دستگاه دارای صفحه نمایش رنگی FHD بالقوه دقیق، بلندگوهای جلویی و عمر باتری تا 13.5 ساعت است. رایانه شخصی جدید از Wi-Fi 6 و بلوتوث 5.2 پشتیبانی می کند و قیمت آن کمتر از 380 دلار آمریکا است.

لنوو ادعا می کند که جدیدترین افزوده شده به خط کروم بوک IdeaPad نسبت به نسل های قبلی خود پیشرفت کرده است. رایانه شخصی جدید در MWC 2023 با یک پورت نوع C “کامل ویژگی” (USB 3.2 Gen 1)، یک صفحه نمایش 14 اینچی “روشن” (تا 300 نیت) FHD که 100٪ طیف رنگی sRGB را پوشش می دهد، وارد شده است. و دارای گزینه های لمسی است.

IdeaPad Slim 3 Chromebook (14 اینچی، 8) دارای SoC MediaTek Kompanio 520 با 4 یا 8 گیگابایت رم و 64 تا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی eMMC در شاسی با وزن 1.3 کیلوگرم (کیلوگرم) و دارای بلندگوهای دوگانه 2 واتی با پرتاب بالا است. Waves MaxxAudio تنظیم. همچنین دارای یک وب کم تا 1080p با شاتر حریم خصوصی و همچنین سوئیچ قطع صدا است.

OEM مطمئن است که کل این بسته می تواند نیازهای کار و استراحت در حال حرکت را برآورده کند – حتی دارای یک جک صوتی ترکیبی است. علاوه بر این، سیستم عامل کروم آن نیز پشتیبانی از برنامه اندروید و دستیار Google را در قیمت مناسب ارائه می دهد.

پیش‌بینی می‌شود که کروم‌بوک IdeaPad Slim 3 (14 اینچی، 8) از ماه می 2023 در رنگ‌های آبی آبی یا خاکستری ابری با قیمت پایه 349 یورو در منطقه EMEA یا 339 دلار آمریکا در آمریکای شمالی در دسترس قرار گیرد.

سایت نوین پرداز مفتخر است انواع نیازهای کامپیوتری شما را با بهترین گارانتی های موجود در ایران برای شما دوست داران حوزه دیجیتال فراهم کند. شما میتوانید به راحتی این قطعات کامپیوتر و شبکه خود را از سایت نوین پرداز خریداری کنید و یا برای مشاوره بهتر با مشاورین ما در نوین پرداز تماس حاصل نمایید. شماره تلفن های تماس : ۰۲۱۸۸۲۲۸۴۱۷ – ۰۲۱۸۸۲۲۶۲۶۴  و همچنین با چت آنلاین و یا ایمیل با ما در تماس باشید تا در کمترین زمان نیاز شما را برطرف نماییم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید