اخبار

اینتل مشخصات فنی کارت گرافیک‌های جدید خود در سری Arc را به اشتراک گذاشت

سری Arc

تاریخ انتشار کارت های گرافیک دسکتاپ جدید سری A Arc اینتل هنوز مشخص نیست، اما اینتل مشخصات پردازنده های گرافیکی آینده خود را به اشتراک گذاشته است. متأسفانه، درست مانند پردازنده‌های آن، نام‌گذاری سری A تا حدودی گیج‌کننده است.

نسخه کوتاه این است که در نهایت چهار کارت مختلف برای سطوح مختلف بازی یا برنامه‌های خلاقانه موجود خواهد بود: A380، A580، A750 و A770.

 مدل پایه، A380، با 6 گیگابایت حافظه GDDR6، سرعت کلاک 2000 مگاهرتز، و 8 هسته پردازشی، شباهت زیادی به Nvidia GTX 1660 Super دارد. گزینه متوسط ​​تر، A580، با 24 هسته پردازشی، 8 گیگابایت VRAM و سرعت کلاک حافظه 1700 مگاهرتز، به طور قابل توجهی پیشرفت می کند.  بر روی کاغذ، A580 بیشترین مقایسه را با RTX 3070 Nvidia دارد.

اینتل همچنین یک جفت کارت گرافیک پیشرفته از سری Arc تولید کرده است که A750 و A770 را ارائه خواهد کرد. A750 دارای 8 گیگابایت حافظه ، 28 هسته پردازشی و سرعت کلاک 2050 مگاهرتز است. Radeon RX 6600XT نزدیکترین مقایسه موجود در حال حاضر است. A770 در پیکربندی هایی با 8 یا 16 گیگابایت حافظه، 32 هسته پردازشی و سرعت کلاک 2100 مگاهرتز در دسترس خواهد بود. Radeon RX 6900XT نزدیکترین مقایسه با مدل 16 گیگابایتی این کارت گرافیک است که در حال حاضر می توانید از قفسه های فروشگاه ها آنها را خریداری کنید. البته، همه این مقایسه‌ها صرفاً بر اساس مشخصات ارائه‌شده توسط سازندگان مربوطه این کارت‌های گرافیک است و نشان‌دهنده عملکرد دنیای واقعی نیست.

در حالی که ما تاریخ انتشار کارت گرافیک های جدید اینتل یعنی سری Arc را نمی دانیم، مجموعه ای از 48 بنچمارک به اشتراک گذاشته شده توسط اینتل در دسترس هستند تا نشان دهند که چگونه آنها در برابر RTX 3060 انویدیا قرار می گیرند. با این حال، بدون معیارهای ارگانیک گسترده تر یا داده های قیمت، تشخیص آن دشوار است. چگونه سری A در واقع با کتابخانه کارت های گرافیک موجود از Nvidia یا AMD مقایسه می شود.

سایت نوین پرداز مفتخر است انواع نیازهای کامپیوتری شما را با بهترین گارانتی های موجود در ایران برای شما دوست داران حوزه دیجیتال فراهم کند. شما میتوانید به راحتی این کالاها را از سایت نوین پرداز خریداری کنید و یا برای مشاوره بهتر با مشاورین ما در نوین پرداز تماس حاصل نمایید. شماره تلفن های تماس : ۰۲۱۸۸۲۲۸۴۱۷ – ۰۲۱۸۸۲۲۶۲۶۴  و همچنین با چت آنلاین و یا ایمیل با ما در تماس باشید تا در کمترین زمان نیاز شما را برطرف نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید