اخبار, گوشی

لنوو در CES 2022 از جدیدترین Lenovo Tab M9 خود رونمایی کرد

lenovo Tab M9

پس از گمانه زنی های فراوان تب M8 لنوو بالاخره به عنوان Lenovo Tab M9 عرضه شد. بهبود کیفیت زیادی را نسبت به نسل قبلی خود به ارمغان می آورد، مانند صفحه نمایش بزرگتر و SoC سریعتر. با این حال، به دلیل قیمت مقرون به صرفه، بسیاری از ویژگی های خوب را از دست می دهد. می توانید آن را در فوریه 2023 با قیمت 159 یورو (169 دلار آمریکا) خریداری کنید.

Lenovo Tab M9 دارای یک پنل 9 اینچی IPS LCD با وضوح 800 در 1340 پیکسل (تراکم پیکسلی 176 PPI)، حداکثر روشنایی 400 نیت و حاشیه‌های قابل توجه در اطراف لبه‌ها است. وزن آن 344 گرم (0.76 پوند) است و در دو رنگ خاکستری قطبی و آبی فراست موجود است. در نهایت، این تبلت از یک باتری 5100 میلی آمپر ساعتی انرژی می گیرد که لنوو ادعا می کند برای سیزده ساعت پخش ویدئو خوب است. یک شارژر 10 واتی USB-C در بسته بندی خرده فروشی موجود است.

Lenovo Tab M9 در داخل خود از یک SoC هلیو G80 مدیاتک ارتقا یافته استفاده می کند. همانطور که قبلا ذکر شد، این یک ارتقاء مهم نسبت به MediaTek Helio P22 است که در نسخه های قبلی خود یافت شد. پیکربندی حافظه و ذخیره سازی شامل 3/4 گیگابایت رم LPDDR4X و 32/64/128 گیگابایت حافظه eMMC 5.1 است. در پشت، یک سنسور دوربین 8 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و یک سنسور 2 مگاپیکسلی برای سلفی ها و تماس های ویدیویی وجود دارد.

گزینه های اتصال بی سیم در تب M9 لنوو شامل وای فای 802.11 b/g/n، 4G LTE، بلوتوث 5.1 و GPS است. یک جک 3.5 میلی متری صدا و همچنین یک اسلات کارت micro SD برای افزایش حافظه گنجانده شده است. احراز هویت بیومتریک به دلیل عدم وجود حسگر اثر انگشت امکان پذیر نیست. با این حال، کاربران می توانند به گزینه کمی امن تر Face Unlock اعتماد کنند.

سایت نوین پرداز مفتخر است انواع نیازهای کامپیوتری شما را با بهترین گارانتی های موجود در ایران برای شما دوست داران حوزه دیجیتال فراهم کند. شما میتوانید به راحتی این قطعات کامپیوتر و شبکه خود را از سایت نوین پرداز خریداری کنید و یا برای مشاوره بهتر با مشاورین ما در نوین پرداز تماس حاصل نمایید. شماره تلفن های تماس : ۰۲۱۸۸۲۲۸۴۱۷ – ۰۲۱۸۸۲۲۶۲۶۴  و همچنین با چت آنلاین و یا ایمیل با ما در تماس باشید تا در کمترین زمان نیاز شما را برطرف نماییم.

در ces 2022 : لنوو از صفحه کلید و موس بی سیم جدید جذاب خود رونمایی کرد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید