اخبار

قیمت اینترنت ماهواره ای استارلینک پایین آمد

استارلینک
شرکت استارلینک سرویس اینترنت ماهواره ای خود را که توسط SPACEX (ایلان ماسک) به مشتریان ارائه میشود را با تخفیف همراه کرده است. شرکت استارلینک پیامکی حاوی خبرهای خوبی برای شما همراه است را برای مشتریان خود در بعضی از کشورها ارسال نموده است که به طور مثال در کشور هلند بنا به شرایط بازار محلی و تورم و … قیمت هزینه ماهیانه استفاده از اینترنت ماهواره ای استارلینک برای سرویس به مثال Starlink RV که به طول معمول در هر ماه حدود 124 یورو بوده است از تاریخ  24/8/2022  هزینه خدمات ماهانه شما را به 105 یورو کاهش می‌دهد.
ایناطلاعیه و کاهش قیمت به دلیل تورم و گرانی ای که در اروپا و جهان حاکم شده است مورد استقبال مشتریان این شرکت قرار گرفته است . استارلینک در اطلاعیه خود اعلام کرده است که “عوامل کاهش قیمت در شرایط بازار محلی شما و به معنای منعکس کننده برابری قدرت خرید در بین مشتریان ما است.”
دیگران تخفیف های مشابهی را در نقاط مختلف جهان گزارش می کنند. به عنوان مثال، در Reddit فردی در بریتانیا کاهش هزینه ماهانه خود را به 75 پوند (از 89 پوند)، مکزیک به 1100 دلار MXN (از 2299 دلار MXN) و آلمان 80 یورو (از 100 یورو کاهش) گزارش می‌کند. کاربران در شیلی و برزیل کاهش قیمت را حدود 50 درصد گزارش کرده اند. بررسی دقیق صفحات خدمات مربوطه Starlink در هر کشور از ادعاهای فوق پشتیبانی می کند. وضعیت در ایالات متحده، جایی که دلار در برابر ارزهای خارجی افزایش یافته است، چندان واضح نیست. فردی در نوادا گزارش می دهد که کاهش به 85 دلار (110 دلار) دریافت کرده است، اما صفحات اختصاصی Starlink پس از یک بار خرید 599 دلاری کیت سخت افزاری، همچنان قیمت اشتراک ماهانه 110 دلار را نشان می دهد. چند نفر دیگر که ادعا می کنند اهل ایالات متحده هستند، خاطرنشان می کنند که هیچ کاهش قیمتی دریافت نکرده اند. تاکنون هیچ اشاره ای به کاهش سرعت یا اضافه شدن محدودیت های اطلاعاتی شدید به دنبال اشتراک های تخفیف دار نشده است.
SpaceX و T-Mobile میزبان رویداد مشترکی خواهند بود که در آن ایلان ماسک برای اعلام برنامه‌های خود برای “افزایش اتصال” حضور خواهد داشت. مشخص نیست که آیا رویداد ارتباطی با قیمت گذاری جدید دارد یا خیر.
سایت نوین پرداز مفتخر است انواع نیازهای کامپیوتری شما را با بهترین گارانتی های موجود در ایران برای شما دوست داران حوزه دیجیتال فراهم کند. شما میتوانید به راحتی این کالاها را از سایت نوین پرداز خریداری کنید و یا برای مشاوره بهتر با مشاورین ما در نوین پرداز تماس حاصل نمایید. شماره تلفن های تماس : ۰۲۱۸۸۲۲۸۴۱۷ – ۰۲۱۸۸۲۲۶۲۶۴  و همچنین با چت آنلاین و یا ایمیل با ما در تماس باشید تا در کمترین زمان نیاز شما را برطرف نماییم.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید