اخبار

عکس های تمام رنگی جیمز وب منتشر شد

طیف سیاره گازی Wasp-96b منتشر شد این اولین طیف از اتمسفر سیاره ای داغ و بسیار بزرگ و گازی شکل میباشد که هزاران سال نوری از ما دورتر می باشد و انسان برای اولین بار است که به آن دسترسی داشته است این سیاره یکی از عکس هایی است که توسط جیمز وب مخابره شده است این اولین بار است که این عکس ها منتشر میشود و باید منتظر عکس های هیجان انگیزتری در اینده باشیم که جیمز وب منتشر خواهد کرد . در ادامه با دیگر عکس های جیمز وب نیز همراه شما هستیم

سحابی حلقه جنوبی : فاصله 2500 سال نوری

کهکشان های پنج قلوی استفان : فاصله 290 میلیون سال نوری

جیمز وب

سحابی شاه تخته : فاصله : 7500 سال نوری

تصویر جدید وب با جزئیات نادری نشان می دهد که چگونه کهکشان های متقابل باعث تشکیل ستاره در یکدیگر می شوند و چگونه گاز موجود در کهکشان ها مختل می شود.

این تصویر همچنین جریان‌های خروجی را که توسط یک سیاه‌چاله در Quintet استفان هدایت می‌شود، با سطحی از جزئیات نشان می‌دهد که قبلاً دیده نشده بود.

گروه‌های کهکشانی فشرده مانند این ممکن است در کیهان اولیه زمانی که فوق‌گرم می‌شدند رایج‌تر بوده‌اند، ممکن است موادی که در حال سقوط هستند، سیاهچاله‌های بسیار پرانرژی را تحریک کرده باشند.

تلسکوپ فضایی جیمز وب ناسا مهدکودک های ستاره ای در حال ظهور و ستارگان منفرد را در سحابی کارینا نشان می دهد که قبلاً پنهان شده بودند.

تصاویر «صخره‌های کیهانی» توانایی‌های دوربین‌های وب را برای بررسی غبار کیهانی نشان می‌دهند و نور جدیدی را در مورد چگونگی شکل‌گیری ستاره‌ها می‌تابانند.

گرفتن اشیاء در مراحل اولیه و سریع ستاره‌زایی دشوار است، اما حساسیت فوق‌العاده وب، وضوح فضایی و قابلیت تصویربرداری می‌تواند این رویدادهای گریزان را به تصویر بکشد.

در تصویر اخر : در این تصویر برای اولین بار ستاره‌هایی را می‌بینیم که قبلا برای ما پنهان بوده‌اند! جیمز وب با ابزار خود می‌تواند حتی پشت غبارهای چگال را ببیند و آن ناحیه را آشکار کند.این سحابی محلی برای تولد ستاره‌ها و منظومه‌های ستاره‌ای است و دیدن چنین جزئیاتی از آن می‌تواند تمام درک ما از تولد ستاره‌ها را تغییر دهد.

این تصویر داده‌هایی دارد که حتی هنوز دانشمندان نمی‌دانند چه اتفاقی در آنجا می‌افتد! این تصویر به قدری زیباست که حالا همه مردم سراسر دنیا از دیدن آن و قدرت جیمز وب شگفت‌زده شده‌اند.

سایت نوین پرداز مفتخر است انواع نیازهای کامپیوتری شما را با بهترین گارانتی های موجود در ایران برای شما دوست داران حوزه دیجیتال فراهم کند. شما میتوانید به راحتی این کالاها را از سایت نوین پرداز خریداری کنید و یا برای مشاوره بهتر با مشاورین ما در نوین پرداز تماس حاصل نمایید. شماره تلفن های تماس : ۰۲۱۸۸۲۲۸۴۱۷ – ۰۲۱۸۸۲۲۶۲۶۴  و همچنین با چت آنلاین و یا ایمیل با ما در تماس باشید تا در کمترین زمان نیاز شما را برطرف نماییم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید