اخبار

تلگرام پریمیوم از راه رسید

تلگرام پریمیوم

تلگرام در سال 2022 به یکی از 5 برنامه برتر دانلود شده در سراسر جهان تبدیل شد است و اکنون بیش از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه را در خود میبیند. این رشد روز افزون صرفاً از توصیه‌های شخصی کاربران تلگرام ناشی می‌شود ، تلگرام تا به امروز هرگز برای تبلیغ برنامه‌هایش پولی پرداخت نکرده است. از آنجایی که تلگرام روز به روز به سرعت در حال رشد می باشد، بسیاری از کاربران تمایل خود را برای حمایت از تیم تلگرام ابراز نموده اند. امروز ما تصمیم گرفتیم Premium Telegram Premium  (تلگرام پریمیوم) را راه‌اندازی نماییم. اشتراکی که به شما امکان می‌دهد از توسعه مداوم تلگرام پشتیبانی کنید و به شما امکان دسترسی به ویژگی‌های اضافی انحصاری را می‌دهد. این به ما امکان می‌دهد تا تمامی ویژگی‌های سنگینی را که کاربران در طول سال‌ها از ما درخواست کرده‌اند، ارائه دهیم و در عین حال دسترسی رایگان به قدرتمندترین پیام‌رسان روی کره زمین را حفظ کنیم.

تلگرام

 

کاربران تلگرام پریمیوم با عضویت در  Telegram Premium، کاربران محدودیت‌های دو برابری، آپلود فایل‌های 4 گیگابایتی، دانلود سریع‌تر، استیکرها و واکنش‌های انحصاری، بهبود مدیریت چت و بسیاری موارد دیگر را باز می‌کنند. در عین حال، تمام ویژگی‌های موجود که کاربران برای نزدیک به یک دهه از آن استفاده کرده اند و به آن‌ها تکیه می‌کنند رایگان باقی خواهد ماند. علاوه بر این، کاربران غیر پریمیوم می‌توانند از برخی از مزایای Premium بهره‌مند شوند: برای مثال، دانلود اسناد بسیار بزرگ و مشاهده برچسب‌های ارسال شده توسط کاربران ممتاز، و همچنین ضربه زدن برای افزایش شمارنده در واکنش‌های پریمیوم که قبلاً به یک پیام اضافه شده‌اند .

مشارکت مشترکین ممتاز به بهبود و گسترش برنامه برای دهه‌های آینده کمک می‌کند، در حالی که تلگرام رایگان، مستقل باقی می‌ماند و ارزش‌های اولیه کاربران خود را حفظ می‌کند و نحوه عملکرد یک شرکت فناوری را دوباره تعریف می‌کند.

آپلودهای کاربران پریمیوم 4 گیگابایتی هر کاربری می‌تواند فایل‌ها و رسانه‌های حجیم، هرکدام تا 2 گیگابایت را آپلود کند و از فضای ذخیره‌سازی نامحدود در تلگرام به صورت رایگان لذت ببرد. با Telegram Premium، مشترکین اکنون می توانند 4 گیگابایت فایل ارسال کنند – فضای کافی برای 4 ساعت ویدیوی 1080p یا 18 روز صدای با کیفیت بالا.

همه کاربران تلگرام بدون توجه به اینکه مشترک تلگرام پریمیوم هستند می توانند این اسناد فوق العاده بزرگ را دانلود کنند.

دانلودهای سریعتر

مشترکین Premium می توانند رسانه ها و فایل ها را با سریع ترین سرعت ممکن دانلود کنند.

می‌توانید به همه چیز در فضای ذخیره‌سازی ابری نامحدود خود با همان سرعتی که شبکه‌تان می‌تواند به آن ادامه دهد دسترسی داشته باشید.

صدا به متن

پیام‌های صوتی را می‌توان برای مواقعی که نمی‌خواهید گوش دهید، اما می‌خواهید ببینید چه می‌گوید، به متن تبدیل کنید.

می‌توانید رونویسی‌ها را برای کمک به بهبود آنها رتبه‌بندی کنید.

تلگرام پریمیوم

استیکرهای منحصر به فرد

اکنون ده‌ها استیکر دارای انیمیشن‌های تمام‌صفحه چشم‌گیر هستند که کاربران Premium می‌توانند آن‌ها را در هر چت ارسال کنند تا احساسات اضافی و جلوه‌های گویا را اضافه کنند که برای همه کاربران قابل مشاهده است.

این مجموعه استیکر ممتاز به صورت ماهانه توسط هنرمندان تلگرام آپدیت می شود.

مدیریت چت

Telegram Premium  شامل ابزارهای جدیدی برای سازماندهی لیست چت شما می شود – مانند تغییر پوشه چت پیش فرض خود به طوری که برنامه همیشه در یک پوشه سفارشی یا مثلاً خوانده نشده به جای همه چت ها باز شود.

و کلی امکانات مختلفی که تیم توسعه دهنده تلگرام برای کاربران پریمیوم تلگرام در نظر گرفته است.

به ادعای تک‌کرانچ نسخه‌ی پریمیوم تلگرام در کشور هند با قیمت ماهانه ۶ دلار دردسترس کاربران آیفون قرار می‌گیرد. همچنین گفته می‌شود این سرویس در اسپانیا ۵٫۴۹ یورو (۵٫۷۷ دلار) قیمت دارد.

نسخه‌ی جدید تلگرام در آیفون‌ها و آیپدهای جدید می‌تواند انیمیشن‌ها را با نرخ ۱۲۰ فریم‌برثانیه رندر کند. تلگرام می‌گوید قابلیت پیش‌نمایش چت را در نسخه‌ی اندروید به‌روزرسانی کرده است. این قابلیت در نسخه‌ی جدید تلگرام اندروید شبیه نسخه‌ی iOS شده و به شما امکان می‌دهد کل محتوای صفحه‌ی چت را ازطریق اسکرول مشاهده کنید. تلگرام می‌گوید به‌روزرسانی جدید باگ‌های نرم‌افزاری را رفع و عملکرد اپلیکیشن را بهینه‌تر می‌کند.

تلگرام پریمیوم

سایت نوین پرداز مفتخر است انواع نیازهای کامپیوتری شما را با بهترین گارانتی های موجود در ایران برای شما دوست داران حوزه دیجیتال فراهم کند. شما میتوانید به راحتی این کالاها را از سایت نوین پرداز خریداری کنید و یا برای مشاوره بهتر با مشاورین ما در نوین پرداز تماس حاصل نمایید. شماره تلفن های تماس : ۰۲۱۸۸۲۲۸۴۱۷ – ۰۲۱۸۸۲۲۶۲۶۴  و همچنین با چت آنلاین و یا ایمیل با ما در تماس باشید تا در کمترین زمان نیاز شما را برطرف نماییم.

 

دیدگاهتان را بنویسید