اخبار

اینتل و افزایش قیمت محصولات در سه ماهه چهارم سال

سی پی یو اینتل

شرکت اینتل سه ماهه دوم بسیار سختی را پشت سر گذاشته است. درآمد این شرکت و غول سی پی یو سازی نسبت به سال گذشته 22 درصد کاهش داشته است و در مجموع، این بدترین سه ماهه مالی برای شرکت اینتل از سال 1999 محصوب میشود. دیوید زینسنر ، مدیر مالی شرکت اینتل میگوید :ما فکر می کنیم از نظر درآمد در پایین ترین سطح خود قرار داریم. یکی از راه هایی که اینتل به دنبال بازگشت از این مخمصه است، افزایش قیمت های خود در سه ماهه چهارم می باشد که شایعه هایی که پیچیده بود را مورد تایید قرار میدهد.

علی‌رغم نتایج بدی که شرکت اینتل در این مدت داشته است، دیوید زینسنر می‌گوید که همه چیز در شرف تغییر می باشد، به لطف یک سری محصولات خوب و افزایش قیمتی که در اینده بر روی محصولات خواهیم داشت. دیوید زینسنر همچنین اضافه کرده است: «فکر می‌کنم که ما از نظر عرضه محصولات در همه نوع به صورت در حال کار هستیم. وی افزود: تورم در تصمیم برای افزایش قیمت ها نقش داشته است. او گفت که این شرکت در ابتدا فکر می کرد ممکن است این اتفاق گذرا باشد، اما اکنون که این اتفاق پشت سر هم تکرار  شده است، زمان آن رسیده که تصمیمات سختی را بگیریم. اینتل در مورد اعداد صحبتی نکرده است، اما طبق شایعات Wccftech، این افزایش برای برخی محصولات تا 20 درصد افزایش می یابد.

این باعث می‌شود فکر کنم که آیا افزایش قیمت روی Raptor Lake یا فقط محصولات فعلی اینتل تأثیر می‌گذارد. شرایط نابسامان اقتصادی در سراسر جهان با تورم ترکیب شده است تا مصرف‌کنندگان را نسبت به بودجه آگاه‌تر کند. راه اندازی یک سری CPU گران قیمت در حالی که در حال نبرد با معماری Zen 4 AMD هستید ممکن است چالش برانگیز باشد. همچنین باید دید که افزایش قیمت اینتل برخی از مشکلات مالی آن را کاهش می دهد یا خیر. گزارش شده است که قبلاً به شرکای خود در مورد افزایش قیمت قریب الوقوع گفته است. این ممکن است آنها را وادار کند تا محصولات بیشتری را در حال حاضر، قبل از شروع افزایش قیمت، سفارش دهند. با این حال، پت گلسینگر، مدیر عامل اینتل اضافه کرده است که کاهش تقاضا برای رایانه های شخصی عامل اصلی کاهش درآمد آن است. گلسینگر گفت: «کاهش ناگهانی و سریع فعالیت‌های اقتصادی بزرگترین عامل کسری بود.

 گلسینگر مجدداً تأیید کرد که Raptor Lake “افزایش عملکرد دو رقمی” را نسبت به Alder Lake خواهد داشت و گفت که انتظار دارد عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. او اضافه کرد که اینتل بیش از 35 میلیون CPU Alder Lake را فروخته است. اینتل قصد دارد قیمت پردازنده‌ها و تراشه‌های Wi-Fi را در سه ماهه چهارم افزایش دهد

سایت نوین پرداز مفتخر است انواع نیازهای کامپیوتری شما را با بهترین گارانتی های موجود در ایران برای شما دوست داران حوزه دیجیتال فراهم کند. شما میتوانید به راحتی این کالاها را از سایت نوین پرداز خریداری کنید و یا برای مشاوره بهتر با مشاورین ما در نوین پرداز تماس حاصل نمایید. شماره تلفن های تماس : ۰۲۱۸۸۲۲۸۴۱۷ – ۰۲۱۸۸۲۲۶۲۶۴  و همچنین با چت آنلاین و یا ایمیل با ما در تماس باشید تا در کمترین زمان نیاز شما را برطرف نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید