اخبار, کامپیوتر

اطلاعات مینی رایانه های شخصی Bravo Canyon با پردازنده های Alder Lake-N به بیرون درز کرد

Bravo Canyon

Intel NUC 13 Rugged مجموعه‌ای از مینی رایانه‌های شخصی آینده است که از پردازنده‌های Alder Lake-N پشتیبانی می‌کنند. ماشین‌های Intel NUC 13 Rugged که با اسم رمز Bravo Canyon برای استقرار 24 ساعته طراحی شده‌اند، انتظار می‌رود قیمت‌های بسیار رقابتی داشته باشند.

جزئیات اولیه برای یک سری از مینی رایانه های شخصی Intel NUC به صورت آنلاین، توسط Mouser و شرکت هایی مانند FanlessTech منتشر شده است. همانطور که از عکس منتشر شده مشخص می کند، اینتل ماشین های NUC 13 Rugged را با انتخاب سه پردازنده Alder Lake-N، از پردازنده N50 تا Atom x7425E، ارائه می دهد. به‌علاوه، این دستگاه‌ها با نام رمز Bravo Canyon، از رم 16 گیگابایتی DDR5-4800، PCIe x2 NVMe SSD پشتیبانی می‌کنند و دارای حافظه فلش eMMC لحیم‌شده با ظرفیت 64 گیگابایت هستند.

علاوه بر این، اینتل یک کلید M.2 3042 B را برای SATA SSD به اضافه درایوهای M.2 2280 طولانی تر و حافظه داخلی eMMC در نظر گرفته است. علاوه بر این، اینتل سری NUC 13 Rugged را با هیت سینک های خارجی یا داخلی، که در زیر نشان داده شده است، ارائه خواهد کرد. هر دو دستگاه NUC 13 Rugged دارای پورت های زیر هستند:

  • 2x 2.5 Gigabit Ethernet
  • 2x HDMI 2.1
  • 2x USB 2.0 Type-A
  • 2x USB 3.2 Type-A

در حال حاضر، مشخص نیست اینتل و شرکای خرده‌فروشی آن چه زمانی عرضه سری NUC 13 Rugged را آغاز خواهند کرد. با این حال، FanlessTech گزارش می دهد که اینتل قیمت مینی رایانه های شخصی را «بسیار رقابتی» خواهد کرد. برای مرجع، ماشین‌های Bravo Canyon از Red Hat Enterprise Linux 9، Ubuntu 22.04 LTS و Windows 10 IOT Enterprise LTSC، به علاوه نرم‌افزار NUC Pro پشتیبانی می‌کنند.

سایت نوین پرداز مفتخر است انواع نیازهای کامپیوتری شما را با بهترین گارانتی های موجود در ایران برای شما دوست داران حوزه دیجیتال فراهم کند. شما میتوانید به راحتی این قطعات کامپیوتر و شبکه خود را از سایت نوین پرداز خریداری کنید و یا برای مشاوره بهتر با مشاورین ما در نوین پرداز تماس حاصل نمایید. شماره تلفن های تماس : ۰۲۱۸۸۲۲۸۴۱۷ – ۰۲۱۸۸۲۲۶۲۶۴  و همچنین با چت آنلاین و یا ایمیل با ما در تماس باشید تا در کمترین زمان نیاز شما را برطرف نماییم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید